Jak spożytkować popularność zwierzaka

Nie tak dawno pisałam o tym, jak wypromować zwierzaka w sieci i o tym, jak utrzymać tą popularność na względnym poziomie. Dzisiaj natomiast chciałabym przedstawić kilka korzyści płynących z posiadania popularnego zwierzaka. W dzisiejszym świecie wypełnionym po brzegi portalami społecznościowymi schroniskowy zwierzak może stać się popularniejszy od hollywoodzkiego aktora, a my, jako właściciele, możemy na tym także skorzystać. Jak spożytkować popularność zwierzaka, jednocześnie czerpiąc z tego jak najwięcej zabawy i przyjemności?

  • Darmowe prezenty, gadżety do testów

  • Na początku normalnym jest, że przyjmujemy wszystko, co darmowe, odwdzięczamy się ciepłym słowem i dzielimy wrażeniami na koncie zwierzaka. Często firmy, chcąc podtrzymać dobre stosunki ze swoimi testerami, podsyłają co pewien czas podarunki, co także pozytywnie wpływa na wizerunek nawet po skończeniu jednorazowej współpracy. Ziomek swojego czasu testował przepiękną obrożę dla psów pracujących i choć testy ostatecznie nie wypadły aż tak dobrze, jakbyśmy chcieli, do samego końca firma interesowała się naszym przypadkiem i dopilnowała, żeby wszystko skończyło się szczęśliwie. Po tamtym incydencie jednak postanowiłam, że nie będę już przyjmować wszystkiego do testów jak leci – musicie przede wszystkim dbać o zdrowie waszego pupila, a żadna obroża za kilkaset złotych nie jest warta ryzykowania życia czworonoga.
  • Współpraca z firmą

  • Często firmy są zainteresowane dłuższą współpracą z danym czworonogiem, który w tym okresie może testować produkty, zaś w gestii właściciela pozostaje przekazanie jak najlepiej wrażeń, jakie pozostały po codziennym użytkowaniu udostępnionych gadżetów. Często firma płaci właścicielom za taki układ, co dodatkowo pokazuje, jak poważnie przedstawiciele podchodzą do całej sprawy. Bardzo mile wspominam współpracę z firmą UniqNordic Gold, której efektem była notka podsumowująca testowanie ich karmy. Byłam w ciągłym kontakcie z przedstawicielem firmy, zarówno telefonicznym, jak i mailowym, wszystkie pomysły i uwagi były szeroko omawiane oraz analizowane i nigdy nie miałam problemów przy testowaniu ich produktów. Warto nawiązywać długofalowe współprace z takimi firmami, ponieważ są to świetne korzyści zarówno dla waszego pupila, jak i dla was samych.
  • Ambasador marki

  • Przy długofalowej współpracy z daną firmą często przedstawiciele wychodzą z propozycją ambasadora. Wiąże się to z użyczaniem pyska zwierzaka do sesji zdjęciowych, katalogów, reklam, jest to jednak niezwykle przyjemna praca zarówno dla czworonoga, jak i dla nas samych. Duże firmy lubią wchodzić w takie układy, widząc spore korzyści z tego płynące – popularny profil na portalu społecznościowym zwierzaka może dorzucić wiele polubień na profilu samej marki. Dzięki temu firma zyskuje potencjalnych nowych klientów, zaś wy możecie wejść w posiadanie świetnych rzeczy, brać udział w profesjonalnych sesjach zdjęciowych i pławić się w blasku fleszy popularności!
  • bez-nazwy-1 Ania i Pascal są ambasadorami marki FairPlay – miałam przyjemność asystować podczas jednej z sesji zdjęciowych do katalogu.
  • Sesje zdjęciowe wielkich marek

  • A gdy już jesteśmy przy sesjach zdjęciowych, często duże marki, niekoniecznie ściśle związane ze zwierzętami, pragną użyć włochatych pupili do swoich sesji zdjęciowych. Jeżeli wasz zwierzak będzie popularny i zostanie zauważony, a także założy konto na stronach zrzeszających zwierzęce gwiazdy, może dostać się na plan zdjęciowy najnowszej kolekcji odzieżowej, biżuterii czy drogiej marki samochodowej! Świetnym przykładem jest tutaj kampania świąteczna firmy Apart, która w zdjęciach wykorzystała szczeniaki z hodowli Takuna FCI mojej znajomej (choć wydaje mi się, że szczenięta przyciągały więcej uwagi niż sam fotografowany produkt!).
  • Występy w reklamach, teledyskach, filmach

  • Tak samo jak w sesjach zdjęciowych, nasi czworonożni podopieczni mogą znaleźć się na planie teledysku czy nawet filmu! Tutaj także potrzebna jest już znacząca popularność oraz aktualne konto na stronie zrzeszających małe włochate gwiazdy, ale korzyści płyną z tego ogromne! Świetnym przykładem wykorzystania popularnego zwierzaka w teledysku jest piękny ogier PRE Escudero VIII w piosence ‘Zabiorę nas” Cleo. To tam piękny siwek prężył mięśnie i pokazywał, jak cudownie może wyglądać, zaś obie strony zyskały na tym naprawdę dużo dobrego.

Tak jak w notce omawiającej szeroko, jak zdobyć popularność dla zwierzaka, tutaj też muszę podkreślić, że trzeba być cierpliwym. Nie wszystko przyjdzie od razu wyłożone na tacy, więc musimy walczyć o fanów każdego dnia. To dlatego też nie każdy zwierzak staje się popularny i nie każdy ląduje na billboardzie w całej Polsce. I jeszcze jedno – zanim wizja ogromnej góry pieniędzy i kawioru dla pupila przyćmi całkowicie wasze umysły, musicie pamiętać, że zdrowie oraz dobre samopoczucie zwierzęcia są najważniejsze. Nie każdy nadaje się na wielką gwiazdę i nie każde złote kokosy warte są utraty zdrowia waszego ukochanego małego przyjaciela.

A wszystkim wytrwałym i gotowym na podjęcie tego wyzwania życzę powodzenia! Nawet jeżeli nie zdobędziecie ogromnej popularności, na pewno będziecie się świetnie bawić i spędzicie z waszymi czworonogami bardzo dużo czasu.